kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Träningsverk och plugg !

Har varit upp på gymmet en sväng med Alle :) Vart en timme där, och sen hem, duschade och satte mig här.
Skönt med lite träning, man känner att man gör något, impuls grejer är kul ibland, beroendes på vad det är :)
Men det kändes i benen kan jag säga, inte i början men när man stått en stund på crosstrainern och cyklat en stund så känner man, huah ! Smärta på riktigt. :P
Men jag genomled det :)
'
Tänkte väl få i mig lite föda nu snart, och så ska jag ta och läsa lite med tänkte jag väl, ännu ett prov imorn, :) Sen är det helg, och det ska bli skönt :) Ska inte jobba heller, ännu skönare, bara få vara ledig :)
Kanske blir en tur in till stan och busar med Taantyy :) Och kanske en sväng ut till Kölinge :)
Det visar sig. Nej nu ska jag ta itu med maten, och sen plugga plugga plugga, läsa läsa läsa. :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback