kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 3 Mars 2011

Hejsan ! :)
'
Fick mig en sovmorgon idag, oerhört skönt måste jag säga :D
Men upp tidigare än vad jag behövde, klädde på mig, drack lite kaffe och rökte lite.
Satt vid face och kikade lite, och så kom Ingela från Mary Kay, och visa upp make-up:en. :)
Det var kul och trevligt, köpte lite grejs åt mig själv :D
Oerhört bra !
'
Sen vart det lite påläsning, och sen kom Johannii på en kaffe. :) Trevligt det med !
Sen vart det skoltime, dags att skriva prov, :P
Men det gick väl bra, tror jag. :) Kändes så iaf !
Sen gick vi bara igenom lite, pratade om vad vi skulle göra nästa vecka och sådär.
Och så fick vi sluta.
Pratade med my lovely ones, om morgondagen och då blir det mys. :) Äta, och ha massa skoj, och lira spel ! :D
'
Körde ner Agda till Ica, och så handlade jag lite med. Sen vart det hem, tog det lugnt ett tag, och så kom Hubbabubba, vi böt om och så vart det träning, gymmet nästa !
Kom dit, vart crosstrainerna 20 minuter, gick upp en level i programmet med, jobbigt, sen vart det lite armar, lite situps, och cykeln i 20 minuter, gick även upp en level där :) Och avslutade med 20 minuter på gåbandet :) Va där i 2 timmar :P Lovely !
Jobbigt satan, och jag svettades måste jag säga :P
'
Sen hem, duschade, lagade mat. Och så vart det soffan. Åt maten och kollade på Big brother ! :D
Efter det så vart det lite face, msn och sms. Och så vart det sängen för att ladda inför morgonens jobb :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback