kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Torsdag 17 Mars 2011

Hallellå ! :)
'
Ja jag har ju bloggat en del idag, vart liksom bara så. :)
Men ni lider väl inte ? :)
'
Fick sova ut imorse, det har jag inte sagt iaf, pratade med Taantyy när jag gått upp och gjort det jag brukar, mediciner, slagit igång kaffebryggaren och så.
Drack kaffe, rökte och pratade med Taantyy, :)
Sen vart det lite BB, och så spelade jag lite Bubble buster, :)
'
Gjorde mig iordning och så, och hade på liven i bakgrunden. Drack mer kaffe. Kaffe är gott !
Pratade med Taantyy igen, och sen fick jag ett fin besök av underbara Chris :)
Vi drack kaffe och så pratade vi lite :) Trevligt var det. :)
'
När hon åkte så uppdaterade jag med första inlägget, sen har ni nog koll på vad jag har gjorde under dagen. :)
Lagat mat har jag gjort med, vart kyckling, ris och currysås idag, massa gott ! :)
Pratat med lite folk på msn, alltid trevligt :)
'
Sen har det varit liven typ hela kvällen, dom har ju som sagt haft fest där, och ja, som ni har sett så har det varit lite underhållande. :)
Och nu har jag precis duschat med, ska snart krypa ner i sängen, för imorgon kommer gulle Alle hit, :)
Vi ska luncha och umgås, :) Massa trevligt ! :)
'
Haha, måste ju köra standarden.
JUST NU I BB;
Kl.00.10
DC visar sovrummet, där Roddan och Sonia ligger i samma säng och pratar, och nu hoppade även Peter ner.
Annie och Patrik ligger i en säng, och Nicky och Roza ligger på loftet.
Nu hoppade även Crille och Vanessa ner bland dom. Massa mys i BB :P
'
Sara, Martin, Gurkan och Simon ligger i myshörnan och pratar om killstjärtar, haha !
Man får höra några roliga kommentarer från Gurkan, "Idiot", "Åsna", "Nej är du dum".
Nicky kom just ut och berättar att det är mega gruppsex och frågar om någon vill vara med.
Gurkans kommentar: "Naej vilka jävla hundar." "Förbaskade jäkla hundar."
Simon berättar även för Gurkan att han har hånglat med Vanessa och Sonia under kvällen, Gurkan har panik, säger att han får utslag och har massiv panik !
"Neeeej ! Du snälla, jag får panik. Jag kommer spy, kommer inte kunna sova på flera månader"
"Jag kommer aldrig dricka mer, det här är sista gången jag dricker"
"Jag springer för livet"
HAHA !
Simon: Jag driver med du !
Såååå jäkla charmiga ! :D
'
Kan man annat än att skratta åt dom :D Såå jäkla klockrena !
'
Nej tack för idag, hörs imorn !
Goodbye, and Goodnight !

Comments
Ulle säger:

Tjenixen Mickan, jäkla fin blogg du har, den här kommer jag följa:)

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback