kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 10 Mars 2011

Helluuluu ! :)
'
Fick mig en ledig dag idag, pga sjuk lärare, väldigt behagligt ! :)
Vart dock väckt av Taantyy, gick upp då och gjorde mig iordning, och sen åkte jag in mot staden och ut till Taantyy, eftersom att hon har flyttat, så är det första gången jag är där.
Kom dit, gick bra att hitta med Taantyy i telefonen. :)
Gick en husesyn och så, luchade med Albert, sen åkte vi till Maxi handlade lite grann, och sen hem till Taantyy igen, och drack kaffe, tiden gick ju :) Men det var trevligt, vattenläcka fick dom med, :P Men det gick bra.
När Taantyy skulle hämta lilleman från dagis så åkte jag hemåt, med min mat.
Kom till Gimo, bar upp all mat och packade in den där den skulle vara, sen fick jag ett ryck och började städa, :)
Rent och fint vart det minsann, sen pluggade jag lite grann, och så kollade jag lite på tv, men sen började magen kurra, klockan va ju en del så det va inte så konstigt, så jag lagade lite mat, köttfärssås och spagetti vart det, gott gott :)
Sen vart det Big brother, och så satt jag vid datorn en sväng, sen vart det sängen för att ladda inför morgondagens studiebesök på Akademiska :)
'
Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback