kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tors 24, Fre 25, Lör 26, Sön 27 & Mån 28 Februari 2011

'
'
'
'
Torsdag 24 Februari 2011;
'
Ojah, tidig morgon idag, huah, vad har jag gett mig in på, hur ska detta gå. Hjälp.
Klockan jäkeln ringde 5.30. Är inte van att gå upp innan 7, men nu skulle jag börja 7.
Ja men det va väl bara att gå upp även fast jag verkligen verkligen inte ville.
Klädde på mig, tog mediciner, slog igång kaffe bryggaren, och så gjorde jag mig iordning. Drack mitt kaffe och så gick jag ut till bilen, och så åkte jag mot jobbet.
Kom fram, träffade några kollegor utanför rökte lite och sen gick jag in, och böt om. :)
Kändes rätt bra ändå, jobbigt bara att sätta sig och läsa massa dokumentationer, hur mycket som helst man har missat på 1½ månad.
Men men, arbetet satte igång, och det gick bra, det kändes bra. Fick rast, åt lite mat, pratade med några kollegor, och så fick jag röka lite grann. Pratade i telefon med lillasyster.
Sen var det dags att jobba igen. Kändes ju lite jobbigt att jobba 7-16 första dagen man jobbar på länge, men det gick bra.
När jag väl fick sluta så åkte jag ut till Natta, dom höll på med maten när jag kom. Hamburgare och potatismos. :)
Vi åt, Natta, Helena, Amanda och jag. Och så drack jag och Natta lite kaffe efter maten, och rökte lite. :)
Va ute en sväng med Roccan, och sen vart klockan 18, då kom Ingela och förberedde inför Mary Kay visning.
Och det va kul faktiskt, fick testa massa krämer och foundation, även läppkrämer. :) Mirakel för läpparna, :)
Sen gick vi igenom en och en med Ingela, och jag var intresserad av make-up:en, och så köpte jag basic paketet, måste ju testa, dyrt men värt det :)
Och nästa torsdag ska jag få kolla på make-up:en :)
När allt var färdigt så åkte Ingela hemåt, och vi kollade lite på tv, och Natta duschade, sen körde hon hem Helena och Amanda.
Jag stannade kvar för tanken var att Tobben skulle komma och hjäpa mig byta stereo och ställa ljudet.
Men han kunde inte det iaf, så jag väntade på att Natta skulle komma hem, så åkte jag hemåt jag med.
Kom hem, kollade lite på tv. Och så tog jag det lugnt, vart sängen efter ett tag, efter min dag på jobbet och på äventyr. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Fredag 25 Februari 2011;
'
Sov ut idag, rätt skönt, och det behövde jag göra idag om jag ska ut och köra i natt. :P
Men hade bra tråkigt på dagen måste jag säga. Men men, kollade på tv, och så lagade jag mat och åt den.
Sen fick jag nog, så jag ringde ut till Kölinge, pratade med Thomp och så pratade jag med Mays. Men hon skulle åka till farmorn, så henne skulle jag inte få träffa. :(
Men pratade med Carro, och så åkte jag ut. Pratade med Tobben, och han skulle komma ut och hjälpa mig med stereon idag. :)
Kom ut, sa hej till mamma, och så gick jag över. Carro och Lisen satt i soffan, och Thomp försökte vila lite.
Lisen va inte på så bra humör idag, hon va glad först, men sen ville hon inte att jag tittade på henne. Det va bara mamma som dög, men fick ju gosa på håll iaf. :)
Frack kaffe och pratade massa. :) Sen var det dags att gå över och möta Tobben, för han skulle ju hjälpa mig att byta stereolan. Och det gick ju bra, inte så svårt heller när man tittade, ställde in ljudet med, och så pratade vi med pappa en sväng. :)
Sen åkte herrn, och jag gick tillbaka till Thomp och Carro.
Skrattade massa, och sen duschade herrn, och vi skrattade ännu mer, haha, ja kul som fasen hade vi !
Sen var det dags att röra sig in mot staden. Släppte av Thomp på flurran och så åkte jag till shell köpte en dricka och cigg, träffade Nina och Memme där, och några till, stod och pratade ett tag, och sen åkte jag en sväng och våldgästade Handsome, pratade ett tag med honom, och rökte lite, och sen åkte jag tillbaka till Shell, träffade Flink en sväng. Sen åkte jag runt lite grann, och så började klockan närma sig 3, så jag åkte ner till flurran och ställde mig och väntade på Thomp, som kom ut ca 5 över 3.
Då åkte vi mot Donken, köpte mat och så åt vi lite, sen la sig herrn i baksätet och somnade, som vanligt ! :P
Så jag skruvade upp musiken och så åkte jag utåt, kom ut, väckte herrn, och så gick han in, och jag åkte mot Gimo. Kom hem, kollade face en sväng, och sen vart det sängen för min del.
'
Goodbye, and Goodnight !

Lördag 26 Februari 2011;
'
Sov ut idag kan jag säga, skönt det. Eftersom att jag kom i säng efter kl. imorse.
Vaknade iaf, gick upp, klädde på mig och sådär, och så vart det face.
Skulle bli en hemmadag idag, massa plugg, mitt lördagsmys det. :P haha !
Pluggade som fasen, men nej skulle aldrig få in de där orden i huvudet. Äsch fäsen !
'
Lagade mat gjorde jag med, och pluggade där emellan, medans maten stod i ugnen.
Sen ringde Cissi, och pratade med henne, och så. Skulle vara lite chaufför sen när jag ätit och sådär.
Åt min mat först, lasagnette och sallad, det vart mumma, och hamnade i en så kallad mat koma. :P
Men kom ur den efter ett tag, och så åkte jag till Österby och hem till Cissi, vart bjuden på kaffe och pratade lite grann, sen åkte vi mot Örbyhus, stod där ett tag, tanken var ju att dom skulle in där, för det var trubadur där, men det vart tydligen slagsmål innan det ens börjat så vi åkte tillbaka till Österby, så släppte jag av dom, och så åkte jag hemåt.
Kom hem, och slog upp böckerna igen, plugga plugga plugga.
Sen vart det tvn en stund, och så vart det dags att krypa i säng, för imorn är det upp tidigt igen, för att jobba !
'
Goodbye, and Goodnight !

Söndag 27 Februari 2011;
'
Ojah, klockfaen ringde alldeles för tidigt, som vanligt när man ska jobba. Tyckte att jag nyss gick och la mig, men nej.
Bara upp, klä på sig, slå igång kaffe bryggaren, och ta mediciner, och så göra sig klar.
Drack kaffet och rökte lite, och sen var det dags att åka mot jobbet.
Kom fram, drack mer kaffe och pratade lite med mina kollegor, och sen var det worki worki.
Det gick bra, kändes bra, lugnt och bra. :)
Fick rast, åt lite mat, och rökte lite, och sen vart det jobba några timmar till.
Sen fick man sluta och åkte hemåt, pratade med lillasyster, åkte dit, men först till vallby och handla lite.
Kom till Natta möttes av en glad Rocco, och så fick jag lite kaffe, och så pratade vi ltie grann, Natta somnade, så jag kikade klart på filmen. Och så vaknade hon, så då bestämde jag mig för att åka hemåt, behövde ju ändå plugga lite.
Duschade gjorde jag när jag kom hem, i total mörker, inte så kul, men vad gör man, :P Hoppas att dom byter lampan på måndag.
Sen öppnade jag böckerna och pluggade lite grann, vart hungrig så det fick bli pizza idag, gott men onyttigt, men man får vara onyttig ibland. :P
Sen vart det massa plugg igen, och så kollade jag på Big brother. Underhållande, fattar inte att jag har fastnat, men ja det har jag ju. :P
Efter det mera plugg, och sen vart det sängen för att ladda inför morgondagen, dags för skola igen ! :D:D
'
Goodbye, and Goodnight !

Måndag 28 Februari 2011;
'
Yes, klockan ringde runt 7, snoozade lite grann, men gick sen upp, klädde på mig, slog igång kaffe bryggare, tog mediciner och gjorde mig iordning. Drack kaffe, rökte lite och pratade med Agda.
Sen vart det det dags att röra sig mot skolan. Trött och jäklig, fattar inte. :P
Kom dit, träffade mina lovely klassisar, :) Hade lektion, underhållande, fick ta rast, kaffe kaffe kaffe !
Rökte lite med, och så dags att förtsätta lektionen ! :)
Rast efter lektionen, drack kaffe, åt en smörgås, och rökte, sen var det dags för ännu en lektion, :)
Den va kul, tipspromenad, och frågesport, hur kul som helst, och jag lyckades hålla mig kvar i tävlingen ! :D
Kul kul, sen fick vi sluta, och åka hem. Kom hem, såg att dom varit och lagat lampan, lycka ! :)
Lagade lite mat, och kikade lite på tv. Sen vart det lite plugg, eller ja, mycket plugg !
Tog mig en paus från det, stängde av, vilket jag behövde, det snurrade som tusan i huvudet måste jag säga, huah !
Kollade på tv, Big brother, ooyääy, haha ! Pratade även med J, och efter BB så vart det ännu mer plugg, sitter det inte nu, så gör det aldrig det. :P
Efter allt plugg, vart jag trötti både huvud och ögon, så då vart det sängen, för lite mer plugg innan skolan imorn hinner jag nog med :D
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback