kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 8 Mars 2011

Helluluu ! :)
'
Ja, det var väldigt behagligt med en sovmorgon idag måste jag säga. :)
Gick upp när jag väl hade vaknat, klädde på mig och sådär.
Gjorde mig iordning, kikade lite på tv, och satt på face. Sen var det dags att bege sig mot skolan.
Hade medicin första lektionen, fick kolla på en film om hjärnan och så. Man vart lite trött och seg.
'
Sen hade vi rast, och så var det dags för psykologi A, :)
Alltid lika roligt. :) Efter den lektionen så slutade vi för dagen, åkte hem, kikade lite på tv och åt lite mat.
Tog det lugnt en stund i soffan, satt vid datorn, och sen gjorde jag mig klar för träningen, kom dit, och vi körde ett pass, 1½ timme. Lagom mör va jag när jag kom hem, men det va skönt och kul ! :)
'
Hoppade in i duschen när jag kom hem, sen drog jag igång en tvättmaskin med bl.a träningskläderna. :)
Sen vart det soffan och Big brother. :) Läste lite grann med.
Och nu sitter jag här och skriver lite grann, har hängt upp tvätten med.
Så nu blir det nog sängen, ska läsa lite till innan bara. Skola imorn igen ! :D
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback