kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 1 Mars 2011

Hej !
'
Ja, men det går ju fort, redan mars liksom, men vart tusan är våren ?!
'
Klockan ringde som vanligt imorse, och i daglig ordning så snoozade jag, skönt som fasen det ! :)
Gick upp efter ett tag, klädde på mig, slog igång kaffebryggaren, tog mediciner, och så gjorde jag mig iordning.
Sen vart det kaffe och en cigg, inget nytt där, och sen vart det lite plugg, och lite dator med.
Prov i medicin på morgonen, så pluggade till det.
Sen vart jag rastlös, så rörde mig upp mot skolan, träffade mina klasskamrater, och så gick vi in i klassrummet, och det var dags för prov, det kändes väl sådär, men ändå rätt okej. Så länge jag blir godkänd så är jag nöjd. :)
Hade lite rast emellan, medans resten av klassen skrev klart provet. Drack kaffe och rökte, och pratade med min klassisar, sen var det dags igen. Och nu börjdade vi med ett nytt organsystem, Nervsystemet. Kan bli spännande. :P
'
När den lektionen var slut så hade vi rast, och sen var det dags för psykologi !
Fick reda på resultat på provet, och ja, det gick ju bra, ! Det kändes ju bra när jag skrev det, visst blandade jag ihop lite saker, men ja. Fick VG på det iaf, och jag är NÖJD ! :D
Gjorde lite andra saker på lektionen med, men sen var det dags att sluta. :)
Åkte hemåt, släppte av Morsan och Lillmorsan på station, och så släppte jag av Agda, och sen hem, bestämde mat, och så lagade jag den, den vart klar, Agda kom och åt med mig, sen var det dags att åka och träna.
Körde ett pass, en timme, helt slut. Det va jobbigt, och svettades gjorde man kan jag säga. :P
Sen var det dags att röra sig hemåt, kom hem, vi pluggade lite, eller ja mycket, och så vart det massa prat med.
Sen gick Agda hem, och jag hoppade in i duschen, oerhört skönt ! :)
Och nu sitter jag här i pyjamas, ja jag har pyjamas och skönt är det, skriver lite blogg och kikar på tv, ska kolla på BB innan jag lägger mig i sängen tänkte jag :D
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback