kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Time to say goodnight my friends :)

Yes nu har man äntligen fightas färdigt med alla elaka baskelusker :)
Och än så länge har jag vunnit. :)
Natten gick väldigt sakta, även fast man hade saker att göra. Jag var väldigt trött med, vilket jag inte förstår då jag sov rätt länge igår efter natten. Men men.
'
Fick iaf åka hem, pratade med The boss en stund, och fick sen åka hemåt, pratade med Hubbabubba en sväng ute på parkeringen innan vi åkte hemåt.
Släppte av Bellsibubb hemma hos henne, sa godnatt och hejdå :)
Jag parkade my car, och gick in, hoppade in i duschen and here I am :)
Skönt att tvätta bort alla baskelusker, och det är tur att man har handsprit hemma. :)
Nej nu ska jag nog lägga mig i sängen, ögonen går i kors på mig känner jag, trött då.
Sova några timmar nu, och sen åka till Thuns med lovely Chris :D
'
Sov gott säger jag !
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback