kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

They got me.

Yes, I believe they did.
Därav dålig uppdatering, igår kväll, runt 22 tiden så kom det, kräktes som satan, och jag kan säga att kräkas upp kyckling med ris är inte så mysigt.
Och inte allt kaffe man druckit heller. =/ Fan också ! Jag som brukar klara mig och aldrig blir sjuk.
Men självklart, det är tacken det.
Kräktes 2 gånger, och sen frös jag som ett as, fy satan va kallt det var. Så jag kollade klart på BB avsnittet och så gick jag och la mig.
Pratade med Linda en stund innan med, och berättade att jag hade lite ont i magen och så, men trodde inte att det skulle bli sådär.
'
But they got me, så var hemma från skolan idag, vill inte smitta alla andra ifall jag nu åkte på magsjukan, men det känns ju att stanna hemma. Vill ju egentligen inte, men men.
Men då är det bra att man har underbara klasskamrater som berättar om dagen, och ger anteckningar och så :) Hatar dock att jag måste vara hemma, idag känns det bra, har ont i ögonen dock, och lite seg i kroppen.
Men annars känns det bra, tänkte försöka få i mig något att äta och hoppas på att jag fortfarande mår bra efter det.
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback