kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

The night Is over, for me :)

Nu är man hemma igen, efter en händelserik kväll :)
Det var väldigt trevligt faktiskt :)
Handlade och sådär i Alunda, och sen bar jag iväg utåt.
Herrarna grillade och vi damer, befann oss i köket och fixade resten, :)
Vi åt, och oj så gott det var ! :D:D
Sen vart det dricka och prat, eller ja för mig vart det cola, men det är ju dricka det med :)
Och massa skratt vart det med, oj ja ! :D
'
Kul som fasen hade vi, och tårarna sprutade, :P
Pratade om kryssning med, jag och Tessan vettu, Natta och Jocke med, men jag och Tessan singlarna vettue :)
Kul ska det bli, vi ska bara bestämma när och och så med. :)
'
Haha, jaa vi hade kul, så mycket har jag inte skrattat på länge, fast jag skrattar en hel del. :P
Och det känns ju bra, :D
'
Vi fick trevligt besök på kvällskvisten med, och det var ju kul, skrattade en hel del då med, haha ! :D
Det är bra att skratta, det känns bra ! :D
Körde hem mupparna med, eftersom att det bara va jag som va nykter, och tro det eller ej, men det bjöds på skratt i bilen med. :P
'
Kan väl lägga upp några bilder från kvällen men jag är snäll så lägger inte upp alla :)
'
Jocke var glad iaf :P
'
Lillasyster va glad hon med, :)
'
Snuttjullar :)
'
Ja det var allt för idag, nu är jag trötter, så nu ska jag nog lägga mig och sova lite :)
Imorn blir det lite plugg hade jag tänkt, har två prov i veckan :)
Godnatt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback