kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Statistiken, I love It !

Oyes, statistiken stiger, fler läsare, det är ju bara för lovely ! :D
'
Mer vill jag ha, :D Mycke vill ha mer brukar det ju vara. Men det är alltid kul att ha läsare, och att dom blir fler är ju bara ännu roligare, då måste jag ju vara lite intressant iaf. :)
'
Frågor ?! Ställ dom, jag svarar på alla, jag lovar ! :)
Fråga vad du vill, om vad du vill, jag är inte blyg jag inte ! :D
'
'
'
Och som svar på din fråga underbara Chris, haha, jag tror inte jag får plats innanför pappas tröja nu. Men jag kan ju alltid försöka :D
'
Just nu hemma hos mig, Big brother. Dom har parteey, alltid kul. :) Jag vet vad jag ska göra resten av kvällen, haha, oj va nördig jag låter, :D
Klockan 20.30;
Gurkan är askalas, och dansar runt. Petar på Sonias bröst och säger pippip.
Simon står och skrattar i bakgrunden, Peter och Patrik står och snackar i köket.
Roddan står och säger att alla tjejer som vill ligga med honom springer ifrån honom. :P
Sara och Roza står ute och röker, dansar och slår vad.
Haha, hur kul som helst.
Har även sett lite mysstunder med Patrik och Annie.
Alla dricker och är glada, musiken spelas, alla dansar, sjunger och skrattar !
'
Fortsättning följer :D
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback