kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Spooky !

Ja lite så kanske :)
Var som jag sa tidigare till min lillasyster, och hälsade på.
Johanna var också där, och Jocke då. Vi satt och pratade om spöken och så, det är rätt kul :)
Jag är inte så skrämd av mig, men lillasyster och Johanna va, så jag och Jocke skrattade lite åt dom.
'
Älskar att prata om sånt, det så kallade övernaturliga :) Men det är för att jag tror på det.
Och jag har sett det själv, men det krävs ju att man tror på det annars så ser man inget.
'
Jag lyckades även skrämma upp Johanna så att hon knappt ville sätta sig i bilen, :P Tänker inte säga hur ifall det är någon mer som är känslig, om ni inte vill veta förstås ? :P
Då får ni fråga. :)
'
Kör väl det vanliga ikväll med :)
JUST NU I BB HUSET;
Kl.23.30;
Roza och Vanessa sitter i badkaret, och badar. Sonia håller dom sällskap i badrummet.
Martin, Nicky, Gurkan, Peter, Simon och Sara sitter i vardagsrummet och pratar om handmassage, :P
Patrik, Annie, Crille, Roddan och Katerina befinner sig i sovrummet och pratar lite grann dom med :)
'
Lite update, nu ska jag göra något annat :)
'
Puss och Kram !












Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback