kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Söndagsmyset fortsätter :)

Filmen va lika rolig idag som den var förr, :) Maten var asgod !
Men fasiken så mätt jag vart ! Äckligt jävla mätt vart jag.
Tog en cigg efter maten, och sen plockade jag undan maten och sådär.
Sen la jag mig faktiskt på soffan, kollade klart på fimen, och så låg jag kvar när den var slut vilket jag inte skulle ha gjort med tanke på att jag somnade.
'
Vaknade senare, skönt var det ju, men kändes lite onödigt. :P
När jag vaknade så gjorde jag iordning för mitt söndagsmys :)
Skalade morötter och delade dom, och så gjorde jag iordning lite dip. :)
Och har nu kollat en stund på BB, och kommer fortsätta :D
'
Nu vart det precis paus igen, Roza och Vanessa är nominerade, får se vem som åker hem.
Jag tror på Vanessa, men kan lite gärna va Roza :P Så får se.
'
Nej ska ta och luta mig tillbaka i soffan igen nu :)
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback