kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Söndag 6 Mars 2011

Helluu !
'
Trött och sliten när jag vaknade, ville inte alls gå upp, kände inte för det alls.
But I did, got up, got dressed, tog my meds, but make up on, och så drack jag massa massa kaffe !
Rökte lite, kollade datorn och sådär. Kikade lite på tv, och så gjorde jag mig klar för att åka till jobbet, messade Sara en sväng, och så åkte jag förbi bakfulla henne och hämtade colan jag lämnade där i fredags, :)
Pratade en snabbis, och sen åkte jag vidare mot jobbet. Kom dit, trött som fasen.
'
Det gick bra att jobba, va helt slut när kvällen va över. Huah !
Åkte hemåt, kom hem, slängde mig på tvn, och slog på tv 11, Big brother.
Missade några minuter men det gick bra ändå, rätt person fick åka hem iaf. Fast det är många jag vill ska lämna huset, men ja. :P
Efter det så vart det datorn en sväng till, sen läste jag lite. Och sen vart det sängen för min del, för att få lite sömn, så man orkar upp till skolan imorn. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback