kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Söndag 13 Mars 2011

Helluuheej !
'
Vart väckt av lillasyster imorse, haha, oj så trött jag va. Fysatan, men det va väl bara att vakna, :)
Gick upp efter ett tag, skönt att bara ligga i sängen.
Gick upp, klädde på mig, tog mediciner, och gjorde mig klar, och så pluggade jag lite grann, eller en del.
Sen kikade jag på tv, och satt vid face och sådär.
Sen åkte jag ner till OK och köpte cigg, och sen vidare ut till Kölinge, hämtade lite hantlar :)
Och pratade en stund med mamma. Sen åkte jag vidare till Lillasyster, dom hade precis ätit när jag kom, och kikade på film.
Vi gick ut med Rocco, tog en långprommis, genom skogen och så, rätt skönt, men lite jobbigt å :P
'
Kom tillbaka till lägenheten då va T där, så vi drack kaffe och pratade lite grann, åkte ner till ica och handlade lite grann, söndagsmys på menyn :)
Kom tillbaka hem, och jag började skala morötter och dela dom i stavar, T gjorde iordning dipen, och så poppade vi popcorn :) Sen vart det en film med, den va rätt rolig haha, men kommer inte ihåg vad den heter nu.
Efter filmen så åkte jag hemåt, kom hem, duschade, gjorde iordning matlåda, och startade en tvättmaskin.
Sen vart det lite BB. :)
'
Och nu börjar jag bli trött, så nu ska jag nog krypa ner i sängen, skola imorgon :D
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback