kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 9 Mars 2011

Hallelåjaa ! :D
'
Klockan väckte mig imorse igen, helt okej. Gick upp, klädde på mig, slog igång kaffebryggaren, gjorde mig iordning, rökte och drack kaffe. :)
Lyssnade lite på musik, och drack kaffe, satt på face en sväng. :)
Sen var det dags att bege sig mot skolan, hämtade upp Agda innan.
Kom till skolan, och hade medicin som första lektion, fick ett grupparbete, och är nöjd med min grupp :)
Ett grupp arbete om MS, :)
'
Efter den lektionen fick vi lunch, åt lite grann, och pratade. Rökte och drack lite kaffe.
Sen var det dags för nästa lektion, Psykologi. :) Trevligt som vanligt.
Haha, vi är alltid så flummiga sådär på eftermiddagen, men det är förstås vår lärare också. :) Haha !
'
När den lektionen slutade så fick vi gå hem, kom hem, pratade en sväng med Taantyy i telefon, och så pratade jag med Carro, och sen åkte jag ut till Kölinge. :)
Kom ut, hälsade på mamma, pratade en sväng med henne, fyllde på lite spolarvätska. Och sen gick jag över till Carro. :)
Fick en stor kram av Maya :) Och ett litet men tveksamt leende av Lisen. :P
Spelade lite finns i sjön, och så pratade vi lite. Lisen sov lite, så vi duschade Maya under tiden.
Sen kom Thomp hem, :)
Lisen började tycka om mig lite grann, kunde le och skratta lite åt mig nu. :) Lite tveksamt dock. Men det gick.
Fick lite bilder på henne, såå söt :) Den andra donnan står ju aldrig still :P
Men vi gosade iaf, jag och Maya :)
'
En glad och söt liten bebis :)<3
Man blir ju glad bara man tittar på henne :)
Lilla hjärtat :) <3
'
Gosade lite med Lisen innan hon gick och la sig, masserade Thomps nacke lite, och spelade lite bubble buster, haha, beeeeroende :P
Pratade lite och kikade på tv. Sen va det dags att bege sig hemåt, kom hem, fixade lite mat, och kikade på Big brother, ska väl gå och tvättta bort smink och så nu, och sen krypa i säng, trött nu ja.
Ledig imorn vart man med. :D
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback