kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 2 Mars 2011

Godkväller, eller ska man säga god natt ? :P
'
Dagen började som alla andra dagar, klockan ringde, jag snoozade några minuter, jag gick upp, klädde på mig, tog mediciner, slog igång kaffebryggare, gjorde mig iordning, drack kaffe och rökte. Sen vart det dags att röra sig mor skolan.
Hämta upp Agda, kom till skolan, köpte lite kaffe, och sen var det dags för lektion, medicin. Fick tillbaka provet, vart ju godkänd iaf och det känns ju bra ! :D
Började prata om hjärnan, mycket spännande ! :D
Tittade på en film med, om stroke. Jag känner igen så mycket i det.
När den lektionen var slut så fick vi lunch och jag åt liite, rökte lite, drack lite kaffe och hade trevligt med mina klassisar :D
Sen var det dags för psykologi, också kul, :) Intressant faktiskt, och det går ju bra för mig i det ämnet med :)
Efter den lektionen så fick man sluta och gå hem. Agda och en till klassis va på någon UNT grej, som va i skolan, så jag fick röra mig hemåt utan henne. :P
Kom hem, kikade lite på och sådär, kollade datorn, och sen vart det lite affärer, sålde PS1an, och sen vart det hem, åt lite mat, och så pluggade jag lite grann. Pratade med Agda, och pratade med några raringar på face chatten.
Sen gick jag ner och mötte Agda vid Ica, hon köpte hårfärg, och jag schampoo&balsam, mjölk, tuggumin och glass.
Sen hem till mig, färgade håret på Agda, vart ju sådär. :P men vart ju bättre.
Sen pluggade vi med, och det gick ju bra. Efter ett tag så gick Agda hem, och jag läste lite till.
Sen vart det tv, och Big brother ! :D
'
Pratade lite med folk på badoo, och på msn. Kikade face och så.
Och kikar lite på tv nu, det blir väl sängen snart hade jag tänkt. Läsa lite till innan bara. :P
Blir upp lite tidigare imorn, för det blir Mary Kay undervisning, make-up :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback