kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Oh My F*cking God !

Haha ja men typ, det börjar gå lite överstyr nu, festerna i Big brother gå över styr ! :P
Men rätt skoj att titta på. :P
'
Men som sagt, men just nu så visar dom bara badrummet, det är lite tråkigt. :P
Men Roddan har visat härligheten, han stod och fladdra med den i duschen, haha !
Han hade även en trevlig stund med Vanessa i duschen, sen vart det pojkmys i badkaret, Peter och Simon hånglade lite, och så vart det fullpackat i karet.
Och nu har det gått lite överstyr, :P
'
Man skulle vilja se resten av huset med, DC=Directors Cut har fastnat i Badrummet där Patrik och Vanessa just nu står och pratar.
'
'
Men jag är glad ändå, statistiken har stigit ännu mer nu, ääälskart ! Keep coming !
Jag bloggar lite mycket nu, men det får ni ta. :)
Kvällens avsitt går nu, men det har jag mer eller mindre redan sett. Men måste kolla ändå :)
Liven står på den med, nu är DC utanför badrummet, resten av befolkningen står runt ett runt bord och snackar och äter chips, :)
Jag, jo jag äter morötter, gott satan ! :D
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback