kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag morgon, sommartid

Goodmorning handsomes ! :D
Jag är vaken, jag har klätt på mig, tagit mina mediciner, sminkat mig, packat ner matlådan, druckit kaffe och skriver blogg.
Det märks att det är måndag morgon, för trött är jag, kan bero på att jag somnade sent igår, attans, kunde liksom inte sova, och känner ni igen känslan när man ligger och nästan har somnat, och känner att man är kissnödig, och man vill inte gå upp för att man vet att man vaknar till lite igen, så va det för mig, akut kissnödig, och så vart jag tvungen att gå upp och kissa, och då låg jag där sen. Kunde inte somna.
Jätte jobbigt, men jag somnade till slut, men vaknade till och från, usch ja.
'
Och när klockan ringde, och jag visste att den skulle vara kl.6 egentligen, men sommartiden säger att den minsann är 7. Jaja, upp med dig typ. :)
Får bara hoppas att den där sommaren kommer snart :D
Så uppe är jag, dricker mig ett glas med kaffe nu, gott serru, och vakna med the voice är påslaget på tvn, :)
Ska snart ta och röra mig mot skolan, och hoppas på att man får den praktikplats man vill ha :) Vore ju tragiskt om man får åka hur långt som helst. :P
Men men, nej nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och ta och röra mig mot skolan sen :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback