kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag 7 Mars 2011

Helluluuu ! :)
'
Usch va trött jag va imorse, kl.7 ringde klockjäkeln, fysatan.
Men det va bara att gå upp det, klädde på mig, tog mediciner, och gjorde mig iordning.
Drack kaffe och rökte, lyssnade på vakna med the voice. :)
Sen vart det skolan, kom dit, lämnade matlådan i kylen och sen var det dags för lektion. :)
Vård och omsorg, alltid lika trevligt. Kul är det också, och man vet ju mycket innan som har varit i inom äldreomsorgen i 3,5 år. :)
'
Rast fick vi, åt lunch och sen var det dags för nästa lektion, Social omsorg. :)
Det är också alltid lika trevligt, har bara det en gång i veckan, så det är kul när man väl har det. :)
Pratade om demenssjukdomar idag, och ska göra ett fördjupningsarbete, Musikens betydelse, och hade turen att få en av my lovely ones i gruppen av två, Chris ! :D
Det ska bli kul, och det är spännande med.
När den lektionen slutade så fick vi gå hem, kom hem, hade fått mitt nya bankkort på posten, tog det, och så gick jag ner till bankomaten och aktiverade det, köpte cigg, pratade med lillasyster och så gick jag hem.
Satte mig vid datorn, pratade med P, och han kom över på en kaffe för han va i Gimo. :) Alltid trevligt. :)
Han stannade kvar tills jag skulle åka till staden, för Mary Kay träff, följde med och stog utanför och väntade med mig. Trevlig han ! :D
Ingela kom och hämtade mig och så åkte vi in till staden, kom dit och det var trevligt. Fick titta på alla produkter och så pratade dom lite grann, sen vart det mingel. :) Jag testade lite puder och lite läppglans, :) Och så pratade jag en del med Ingela.
Det var lottdragning, och fika med. Jätte trevligt verkligen ! :D
'
När det var över så åkte vi hemåt, pratade en del i bilen på vägen hem. :)
Hon släppte av mig utanför, och jag gick in, lagade lite mat, som va klar lagom till BB, så jag åt lite och tittade på det.
Det är slut nu, och nu sitter jag här. Har uppdaterat lite grann, och nu blir det sängen för min del, aptrött, skänt med sovmorgon imorn.
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback