kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag 14 Mars 2011

Halluuuleej ! :)
'
Klockan ringde tidigt idag, dags för skola igen, :D
Gick upp, klädde på mig, drack kaffe och sådär, rökte lite.
Sen va det dags att bege sig, kom fram, började dagen med Vård och omsorg, och så fick vi ha lyftteknik och så. :)
Väldigt roligt, och man lär sig varje gång :)
'
Det hade vi hela lektionen med, och sen hade vi rast, åt lite mat, och sen var det dags för nästa lektion, Social omsorg, där vi skulle börja med vårt fördjupningsuppgift, så jag och Chris började med vårt, Musikens betydelse för en demenssjuk :)
Och jag vart nöjd, vart jätte fint :)
'
'
När vi va färdiga med det så fick vi gå hem :)
Kom hem, öppnade lite fönster för att det va lagom instängt, sen la jag mig på soffan och kikade på tv och så. :)
Lite BB med. :)
Lagade och åt lite mat, :)
Sen hade jag lagom tråkigt, funderade på att baka lite, men har ingen plats i frysen så det fick vara.
Fördrev tiden lite, hängde lite tvätt, pratade med pappa i telefonen om bilen, laddningsrelät igen, men tror att det är generatorn som inte mår så bra, så vi får se.
'
Diskade lite, ja tråkigt hade jag. Sen var det äntligen dags för kvällens avsnitt av Big brother, så kollade på det, och så va jag trött, så det vart sängen rätt tidigt :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback