kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 5 Mars 2011

Hejsan hej !
'
En aaaaaaning trötter idag måste jag säga, vaknade runt 12 tiden, gick då upp, klädde på mig, tog mediciner och sådär. Sen gjorde jag mig klar, åt lite mat, och så drack jag kaffe.
Kollade lite på tv, och tog det lugnt en stund.
Sen var det dags att åka till jobbet.
'
Kom dit, trött som jag var, men det gick faktiskt bra. Trots att jag inte jobbat kväll på 2 månader.
Kvällen gick, och jag fick sluta. Pratade då med Thomp, och så åkte jag dit, fick kaffe, och så pratade jag med Carro och sådär. :)
Sen har ju jag varit så smart och introducerat Bubble buster, :P Och ja familjen har fastnat, och smart som jag är så klarade jag den där förbenade banan åt dom, och inte klarar jag den på min telefon, irriterad svar ja !!
Haha, jaja, men Thomp gjorde sig klar och så åkte vi till Storvreta, och hälsade på lite folk och hämtade upp en kompis till Thomp, och sen åkte vi mot staden, så släppte jag av dom på flurran och så åkte jag in mot staden, träffade Nina och Agge, och sen träffade jag även Bus, Tjockis, Björn och en annan. :)
Kul att träffa Bus, har inte träffat honom på jätte länge ju. :) Plutten.
Sen var det dags att åka tillbaka till Flurran och hämta Thomp, och vi åkte till Donken, åt lite, och herrn la sig i baksätet och sov.
Släppte av honom, och så åkte jag hem till Gimo, trött som fasen var jag ! Huah !
Gick och la mig på en gång. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback