kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 19 Mars 2011

Yes, Goodmorning my beautiful ones ! :)
'
Jag har vaknat, efter att ha kämpat med att sova länge. Jobbigt när man inte kan.
Har även tagit mina mediciner, och druckit kaffe samt rökt lite. Och så har jag pratat med pappsen i telefon som ska komma förbi med min systerdotter Amanda och ska hjälpa mig att byta laddningsrelät så jag kan köra bilskrället :)
'
Har kollat face med, har inte hänt så mycket där under natten, konstigt :P
Försöker göra några tappra försök med att kolla på liven med, och det går ju sisådär. :)
Men lite får man se, så tänkte väl uppdatera er lite grann :)
JUST NU I BB HUSET;
Kl.12.47;
Dom har duschdag idag, nästintill alla befinner sig i badrummet, vissa har duschat, vissa duschar och vissa ska duscha, :)
Martin stod i duschen och skapade egna frisysrer med schampoo i håret, jätte söt.
Katerina har nyligen duschat hon med, Nicky står på tur.
Sara har duschat och sitter nu och sminkar sig.
Peter står och pratar lite med befolkningen i badrummet, samt Roza sitter där inne och sminkar sig.
Nu står Simon i duschen och tvättar sina behag.
Gurkan just arrived in the bathroom, haha han är ju föör söt ! :P
'
Peter, Vanessa, Crille, Patrik och Roddan befinner sig nu i köket, där dom just fick musik, och sjunger med till den :)
'
That's all for now ! :D
'
'
Jag ska väl ta mig ett glas kaffe till, ja, jag dricker gärna kaffe ur glas. :)
Och så ska jag väl göra mig iordning lite jag med. För sen kommer ju pappsen, och Amanda.
Och förhoppningsvis så åker jag till Östhammar en sväng, till underbara Chris ! :D
'
Hörs sen ! :D
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback