kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 12 Mars 2011

Goddagens !
'
För mig är det godmorgon även fast klockan är 15. Men jag gick ju också och la mig kl.8 imorse :)
Vaknade där iaf, gick upp, klädde på mig lite grann, tog mediciner och sådär.
Pratade med lillasyster i telefonen medans jag rökte lite grann. Tog fram lite mat så att det kunde tina.
Sen pratade jag med Tobben en sväng, han skulle kika förbi på en kaffe.
Jag satt vid datorn lite och sen lagade jag mat, åt, Tobben kom, vi drack kaffe och pratade lite grann.
Lyssnade lite på musik, och jag tankade ner lite nya låtar.
Sen gjorde jag mig klar, och så åkte Tobben hem, och jag la in nya låtarna på usb-minnet, och sen åkte jag ut mot Kölinge. Kom fram, pratade lite grann med pappa, han klagade på min bil, den va ju smutsig :P haha !
Pratade lite med, mamma, Natta och Jocke, och så kom Thomp över en sväng.
Sen åkte vi hem till Natta, och bar upp lite grejer till henne, lite kartonger och så.
Pratade, och så kom Ejiik förbi en sväng.
Sen var det dags att åka till jobbet, motvilligt, :P
Kom fram, böt om, tog rapport från natten, och sen började arbetet. :)
'
Natten gick bra, va lite trött i natt med, men de gick bra ändå :)
Det gick rätt fort med. :)
När man väl fick åka hemåt, så vart jag ännu tröttare, fick ha rutan öppen, och ha hög musik på och sjunga med idag med. haha !
Men hem kom jag, och klädde av mig och la mig på engång. Skönt som fan ! :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback