kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Klarade av denna dag med.

Japp, :)
Kollade på X-men 2 med, och den var ju bra den med :)
Kände mig bara seg och trött, inte så konstigt.
Men det gick bra, jag mådde bra, och kände inget med magen. Kunde t.o.m röka utan att känna något. :)
'
Så läste jag lite i medicinboken, hatar att jag a tvungen att va hemma idag, missar ju mycket i skolan då.
Men men, får ta anteckningar från my lovely ones sen :)
'
Försökte klura ut läxan i vård och omsorg, men får sätta mig med lilla berättelsen imorn. Får se om jag hittar på något skojigt :)
'
Såg kvällens avsnitt av Big brother med, ja vad säger man, gillar inte direkt idén med dom nya brudarna, nej usch.
Vill inte att någon av dom ska in i huset ! Stanna på utsidan säger jag bara !
'
Den kan vara som det är tycker jag.
Och inte massa äckeltjejer där, nej blir bara arg, usch !
Nu ska jag nog andas lite, för lite arg är jag.
'
Och så ska jag ta och lägga mig nu, så jag kommer upp till skolan imorn. :)
'
Godnatt !
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback