kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Känns ändå rätt bra :)

Det vart en fin dag idag tillslut :) Som jag har längtat :)
Vart en liten kall promenad till skolan imorse, men det var helt okej ändå.
Hade medicin första lektionen, och fick göra lite praktiska saker efter att ha gått igenom lite om diabetes, fick sticka oss och kolla blodsocker, samt blodtryck och så :)
Jag lever tydligen iaf, 5,4 i blodsocker, och ja jag hade ett blodtryck med :P
Alltid kul när man får göra massa praktiska saker, därför ser jag fram emot när vi ska läsa sjukvård :D
'
Sen var det dags för lunch och en härlig håla på 2 timmar.
För jag, Frida och Alle har inte datorskunskap, så vi hade håla, vi pluggade lite till psykologiprovet och så lekte vi lite, hängde gubbe och så :)
Några sätt att underhålla oss på. Sen var det dags för psykologiprovet, och det gick väl bra, kändes bra iaf, så får hoppas på det :D
Efter provet fick vi sluta och gå hem. :)
Pratade en sväng med Taantyy på vägen hem, :) Om vi kanske skulle ta och ses i helgen :) Hoppas på det.
Och sen kom jag hem, skulle försöka mig på att kolla upp skatteåterbäringen, men det sket sig, för det första hade jag nästan glömt mitt BankID lösen, :P Haha, och så gick det inge bra. :P
Och så pratade jag med Chris med, och försökte få fason på det hela med deklatation, och så, men nej. Så väntar nog ett tag till :P
'
Och nu, ja jag har diskat och så. Njutit lite på balkongen i solen, och nu sitter jag här, och jag inte glömt bort er :D
'
Nu ska jag ta och lägga mig på soffan och sträcka ut ryggen lite :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback