kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Känner mig väldigt duktig :D

Ja ojah ! :D
Gick ner och hämtade min nya gateway, så jag kan ha trådlöst, gick bra så långt, men sen öppnade jag paketet, och vart väldigt förvirrad.
Så vart tvungen att ringa till telia supporten och säga att jag va lite blåst så jag kunde få hjälp, dom skrattade lite åt mig och berättade vad jag skulle göra, för någon bruksanvisning följde ju inte med. :P
Men fick ihop allt, och det skulle väl funka efter en timme eller så, EN TIMME ?!
En timme utan internet, är du dum eller ?! :O
Haha !
'
Det fick väl gå, Chris kom ju, så hon livade upp stämningen för mig min lilla gulle :D
Vi pluggade massor, plugga psykologi så det stod härliga till ! :D
Va även tvungen att prata lite med en goding från Telia, för allt fungerade förrutom min tv, vart lite nojjig.
Men snäll som han va så fixade han det hela åt mig, så jag fick min tv tillbaka, väääldigt trevlig karl :D
'
Sen fortsatte vi att plugga, satt ju flera timmar, men ack så duktiga vi va :D
Massa kaffe drack vi med :D
'
Brände även ut lite filmer till sötan, och hoppas på att det funkar :)
'
När sötan åkte hem, så gjorde jag iordning lite mat, vart jätte hungrig. :) Köttbullar och makaroner vart det :D
Och nu sitter jag och kikar på kvällens avsnitt av BB, har inte kollat liven alls idag, känns ju lite sådär, men har ju varit i skolan, och så har jag ju pluggat med Chris :D
'
Ska ta och fortsätta kolla på avsnittet nu, och sen uppdatera dagen listdag, månaden är snart slut ju :)
'
See ya later !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback