kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Kaffe, plugg och cigg :)

Ja godmorgon alla mina små hjärtan ! :D
Jag vaknade självmant vid 9, och upptäckte då att ja ginte ställt klockan, oj oj oj, men det gick ju bra, för 9 skulle jag ju gå upp iaf :D
Har klätt på mig, och det är ju bra. :P Och tagit mina mediciner och sminkat mig, ready to go :P
Och så har jag suttit och läst lite mer nu på morgon men det mesta är ju logiskt och det mesta kan jag ju redan, sen beror det ju på hur läraren har lagt upp provet. Men det ska nog gå bra :D
Det känns rätt bra, och efter skrivningen så får vi gå hem, då ska jag och Lovely Chris åka in till staden och handla lite :D
Ska bli trevligt. :)
'
Nej nu ska jag läsa lite till, för sen blir det skolan :D
Wish me luck ! :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback