kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jag undrar ja..

Ja nu har jag ätit, eller ja för ett tag sen, och så har jag precis kollat klart på den tredje X-men filmen. :)
Loved it ! :)
'
Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite, ska försöka få ihop en berättelse i Vård och Omsorg, om en person som arbetar inom vården och ska ha ett yrkesmässigt empatiskt förhållningssätt.
Undrar ja hur jag ska få ihop det.
Får klura lite tror jag, om jag inte ber om professionell hjälp. :)
Om jag nu hittar någon som kan hjälpa mig. :P Det visar sig.
'
Ah, nej dags att sätta igång, sen har jag fullspäckat tv schema. :P haha !
'
Måste försöka hinna ringa till Telia med. Oj oj ! :P
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback