kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jag mår bra ! :)

Ja, jag gör det nu :)
Kollade på Prinsessan och grodan som jag lånade av Chris och Micke, aw jätte söt film ju. :)
Lagade lite mat, och åt lite grann va inte så hungrig men ville få i mig något iaf.
Och det gick bra, jag mår bra än :)
'
Har kollar på X-men nu med, och startade just X-men 2 :) Och känner inget obehag i magen, har kunnat dricka saft, vilket jag inte kunde igår. Det verkar som att det har lagt sig, har inte kräkts sen igår, och 24h kräkfri sägs det ju :) Får hoppas på det nu :)
'
Men tråkigt att jag inte kunde åka och träna idag, men så är det ju, får träna lire här hemma när jag blivit bättre, och fått tillbaka orken, och sen måste det ju städas här hemma med, men det tar jag nog imorn eller så :)
'
Ska kolla klart på filmen, nu och sen blir det nog plugga lite och sen ska jag nog duscha med :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback