kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jag blir så arg !

Har precis kollat på kvällen avsnitt av BB, och blir rent utsagt förbannad !
Fy fan, va äre för jävla äckel dom har skickat in ? Och hur i helvete beter dom sig ?!?!
Dom skulle fan se sig själv, jag skulle skämmas, deras föräldrar lär skämmas ögonen ur sig !
Fyyyy faan säger jag bara !
'
Hubbabubba vart lika arg hon med kan jag ju säga, usch fy och blä.
Fjortisbeteende AB !
'
1,2,3,4,5... nej det går inte ens att räkna till 10 och andas, jag är alldeles för upprörd nu. Huah !
'
Nej nu ska jag gå och ta hand om disken, för att sedan uppdatera dagens listdag. :)
Och tack vare Hubbabubbas professionella hjälp så är läxan tills imorgon klar med :) Lovely !
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback