kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ja men visst !

Ja men självklart, kom med mer snö när du ändå håller på, idiot !
Less som faaaan på snön nu, börjar ledsna som fasen. Men det är väl bara att stå ut eller så.
Den försvinner väl förhoppningsvis snart. För jag vill ha sommar nu !
'
Men men, mätt som fasen är jag nu, usch sprickfärdig, men det är ju så gott med. Jaja, :P
Har ju kollat på Askungen 3, och jag som älskar Disney tyckte att den filmen va bra :D Iiih ! Blir nog fler snart !
Och tråkigt nog så har jag inga fler dagens listdagar kvar, det va bara 30 stycket, och eftersom att jag har några läsare, några jag vet vilka det är med, som aldrig kommenterar något så tänkte jag ställa ett ultimatum.
Kommenterar ni inte så stänger jag bloggen !
Haha, neej skulle jag aldrig kunna göra, vad skulle jag då göra ? :P
Nej men, om jag säger såhär istället, NI får hitta på en listdag, något ni vill att jag ska skriva om, något som ni vill veta. :)
Och nu förväntar jag mig kommentarer också, annars blir jag fasen ledsen i ögat !
För jag ser ju hur många det är som läser bloggen, och hur många gånger den har blivit läst. :)
Så sätt igång, :D
1.2.3 kör !
'
'
Ska ta och lägga mig tillrätta i soffan och kolla BB, kollar på kvällens avsnitt nu, och liven är på den med. :)
Kul att jag fått se skräcknatten, eller ja kvällen, såg ju inte hela natten men det va hur kul som helst !
Dom vart ju jätte rädda och nu får jag se tvillingarna som kom in med, haha ! :D
Ska kika på det nu, och så har jag ju lovat att lägga upp lite musik med, så ska ta och leta youtubeklipp och lägga upp :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback