kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Isn't It lovely ?!

Jo visst är det de, lycka är att kunna gå ut och sätta sig på balkongen med en kaffe och ta en cigg utan att frysa, älskar solen just nu ! :D
Sen älskar jag min pappa ännu mer, han har nyligen varit här och lagat min bil, igen, så nu rullar han ett tag till min älskling, ja bilen alltså :)
'
Vart en kopp kaffe med pappsen på balkongen med, och han fixade och trixade med temometern ute, haha, ja han är söt han :)
Min systerdotter var här hon med, hon börjar bli sååå stor, vart tar tiden vägen liksom.
Och hennes energi, vart kommer den ifrån ? Ge mig typ :P
'
Nu håller jag på och värmer på lite mat, tänkte äta lite grann, :)
Tyckte att det var dags nu, och sen blir det en liten trip till Östhammar, har precis pratat med en väldigt trött(bakis) Chris, och hon ska bjuda på en kaffe, och lite prat :)
För sen ska jag åka till jobbet och kämpa mot elaka bakterier.
'
Nu tjuter micron så nu är maten färdig, time to eat ! :)
'
Hörs sen ! :)
Puss och Kram !










Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback