kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hur kommer det sig egentligen ?

Ja, varför ? Hur kommer det sig att man nyser ?
Har precis kommit hem från kära Chris och Micke, druckit kaffe, pratat och skrattat jätte trevligt :)
Och som ni vet är ju jag allergiker och dom har katter hemma, en rolig sak med det var att Chris berättade det för Micke varpå han dammsög, väldigt noga. Haha ! Men det va gulligt :P
'
Till saken, jo jag nös, efter några timmar, lyckades lura allergin där ett tag, eller så var den bara väldigt seg, haha !
Men iaf, jag nös ett ex antal gånger sen var det bra liksom, men varför nyser man, det undrar jag.
Lagom onödigt, om inte livsfarligt för man kan ju inte hålla ögonen öppna när man nyser och det är ju jätte farligt när man kör bil.
Tåls att tänka på. Finns det liksom någon grej så att man kan bota nysningar ? :P
Jag och mina konstigheter.
'
Fick med mig lite filmer hem som jag ska titta på tänkte jag, ja inte idag då, för det hinner jag inte med.
Men imorgon tänkte jag väl börja :)
'
Mitt internet är väl sisdådär just nu, inget vill leka med mig känner jag, snacka om utmobbad från allt elektroniskt, hallå, varför just jag.
Nej men nu ska jag väl ta och rulla vidare, lillasyster ville ha mitt sällskap lite innan jag drar till jobbet, så får väl göra henne till lags och åka dit. :)
Vem vet, jag kanske får kaffe där med :)
'
Nej, vi hörs sen, och då blir det nog en uppdatering om listan, spännande va ? Ja det kan jag förstå.
Den som väntar på något gott... :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback