kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Home sweet home !

Ja då var man hemma igen, hamnade sjääälvklart bakom massa sölputtar när jag var på väg till staden, men hann precis till tandis, och där gick det bra. :) Fick komplimanger för mina tänder, lovely ! :D
Efter det så träffade jag Lillasyster, Jocke och Tessan på ÖB och gick där och strosade lite grann, vart några inköp, köpte mig ett nytt block till skolan, lite innehållsförteckning, och så köpte jag mig en vattenkokare, :)
Sen vinkade jag av dom, och åkte hemåt. Kom precis hem nu, fint väder som satan ute, om det ändå kunde sluta blåsa. Då hade det varit underbart !
'
Jag ska väl ta tag i disken nu tänkte jag, och så ta en stödvila, och duscha lite.
Ska ju köra herr Thompo ikväll, och försöka hitta något att leka med under tiden jag väntar på herrn. Men det ska nog gå att lösa på nå vänster eller höger. :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback