kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Heeeelt slut ! :D

Pluggade som tusan idag på eftermiddagen, jätte duktig kände jag. :)
Hittade lite kyckling i frysen med, så den ska jag snart tillaga :D Det blir kycklinggryta och ris :D
Kom hem från träningen för ett tag sen, det kändes bra, helt slut i kroppen nu, och det känns att man inte tränade förra veckan, men är man sjuk så är man. :P
Men det var skönt när det var gjort :)
Och duschat har jag gjort med, och det är nästan det skönaste efteråt. :)
'
Nej nu ska jag ta och laga iordning maten innan magen dör för mig. Och sen blir det BB, ska klämma in lite plugg med och så lovar jag att uppdatera igen :) Men det känns bra att folk läser min blogg många ggr om dagen :D
I love ya ! :D<3
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback