kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hard work work :)

Ja nu är det snart dags att åka till jobbet. :)
Ska hämta upp Bellsibubb först bara, :)
'
Jag började ju laga mat, och Ingela kom typ precis när jag börjat och jag fick mitt älskade borstset och min lipgloss :)
Som jag har väntat, så jag möblerade om sminket på engång, :) Sjukt nöjd !
Sen vart det maten ja, vart en snabbis idag, köttbullar och makaronisar, det jobbiga med det är att jag kommer att gå runt och rapa köttbullar sen, men det överlever dom nog :)
Sen vart det duschen efter maten, skönt att duscha bort massa elaka baskelusker :)
Och så satt jag lite vid datorn med, och messade lite med Chris om morgondagen, då vi ska till Thuns :D
'
Pratade med en söt en på msn med, :) Iiih :D
Kikade lite BB och sen slog jag igång en film, idag vart det Askungen 2, :) Jätte söt :)
Älskar Disney ! :D <3
'
Nu har jag fixat iordning frillan, och hänt tvätt, samt smetat på lite mascara, så nu ska jag nog packa ihop och klä på mig lite, och åka för att hämta upp Bellsibubb ! :)
Sen blir det radar trion at work tonight ! :D Lovely !
'
Hörs sen !
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback