kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Goodmorning, goodmorning ! :D

Då är man vaken igen, klockan vart ju så mycket när man ställde fram klock jäkeln. :P
Så det va bara att kliva upp ju. Klädde på mig, tog mediciner, sen vart det ett glas proviva :)
Skrev en inköpslista med, ska ner och handla sen tänkte jag, och vart sugen på Tacos, så det får bli det ikväll, och lite morötter med dip :)
'
Kikar lite på tv nu, ska ta och gå ut och ta en cigg snart, har upptäckt några nya kanaler  haha, men det är ju alltid trevligt. Så sitter och kollar på Disney channel, and I love It ! :D

Ska dela med mig av en låt man har väntat en del på som kom ut igår. :)
'


'
Lyssna på den, jag älskar den, men sen har jag varit med ett tag :D
'
Nej nu ska jag ta och gå ut på balkongen och ta en cigg :)
'
Puss och Kram !













'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback