kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Goodmorning, and I'm alive !

JAG ÄR FRISK ! :D
'
'
Nu har jag vaknat till liv igen, men hade velat sova några timmar till. :P
Men jag gick upp när klockan ringde, även fast jag skrek neeeeej inombords !
'
Men iaf, jag gick upp, klädde på mig, tog mina mediciner, slog igång kaffebryggaren, och så tog jag en cigg i det otroligt fina vädret, lovely !
Kaffet var gott, ciggen var god, fick ett mess från Chris där hon skrev att jag skulle vakna, men jag var ju vaken.
Så svarade henne medans jag sminkade mig, så hon skulle komma :)
'
Hade musik på på högsta volym typ, och dansade runt här, allt för att inte somna. :P
Sen ringde det på dörren och där stod kära Chris, så nu dricker vi lite kaffe och sen bär det av till Thuns i det underbara vädret, vad ska ni göra ? :)
'
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback