kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Godmorgon !

Jag är vaken, eller ja jag har varit vaken ett bra tag, har tagit mediciner och druckit ett glas proviva. :)
Har även tagit en cigg, och klätt på mig, tänkte kila in i badraummet snart och göra mig iordning. :)
'
Testade bredbandet idag, och det fuuuuunkar, :D Jätte glad så jag kan kolla på BB igen, lovely ! :D
Tänkte att det va lika bra, även fast mobila fungerar bra det med :)
Men ja, jag sitter alltid uppkopplad så tyckte att det var bra. :)
'
JUST NU I BB HUSET;
Kl.11.36;
Simon och Patrik befinner sig i biblioteket och ska sy på sina dräkter, nu kom även Gurkan in och livar upp stämningen. :)
I vardagsrummet befinner sig, Vanessa, Peter, Martin, Katta, Roddan, Sara och Roza och pratar lite om Peters tatueringar.
På utegården sitter Sonia och Crille i en soffa i solen.
'
Och jag ja jag ska gå in i badrummet och smeta på lite smink :)
'
Puss och kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback