kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Godmorgon, eller godkväll ?

Ja jag lever, jag lovar, har bara fått sova mina älskade 8 timmar, vilket va lovely by the way !
Och nu är jag vaken, och jag mår bra, jag vann ! :D
'
Har tagit mina mediciner, ska väl slå igång kaffebryggaren snart med hade jag tänkt :)
Och äta något, magen låter krig ! :P
'
Och fick precis ett samtal från min Mary Kay konsult och hon ska komma och lämna mina produkter :)
Det är nice ! :D
'
'
JUST NU I BB HUSET;
Kl.17.27;
Martin, Nicky, Simon och Gurkan sitter i vardagsrummet och kastar boll, och lyssnar på musik som BB så snällt spelar för dom. :)
Även Patrik befinner sig i köket.
Resten av befolkningen befinner sig i sovrummet, och även där har dom fårr musik. :)
Det händer inte så mycket i BB just nu med andra ord. :)
'
Nej nu ska jag sätta igång med matlagningen och vänta på att Ingela kommer :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback