kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Godmorgon !

Jag är vaken ja, lite senare än jag hade tänkt, men jag är uppe nu iaf och nej jag har inte försovit mig. :P
Jag har klätt på mig, tagit mina mediciner, ska slå igång kaffebryggaren, så man får lite kaffe, och så ska jag ta och göra mig iordning.
För sen bär det av in mot staden, och tandläkaren. Inget jag direkt jublar för med, ja så är det ju.
Nej ska ta och kila in i badrummet och göra mig iordning lite.
'
BB deltagarna sover fortfarande så nå vidare liv är det inte där just nu. :P
Men igår dååååå jävlar, Roza fick ett psykiskt utbrott, åå herre min skapare, skapligt störd människa alltså.
Det finns ett klipp om det på bigbrother.se när hon sparkar ner Roddan från sängen.
Men gud, okej, han va inte så snäll han heller, men vafan man behöver ju inte bete sig sådär för det, och bli ett totalt psykfall, och va dum i huvudet mot alla andra !
Ut med Roza säger jag bara !
'
Nu kl. 10.53 så är BB deltagarna vakna :)
Du fick vakna till en melodi av Elvis Presley - Always on my mind.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback