kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 4 Mars 2011

Hejsan hej ! :D
'
Uppe tidigt idag, worki worki. !
Känns sådär att gå upp så tidigt, jobbigt som fasen, men ja, kaffe intaget stog på max !
Sen vart det till jobbet, jobbade och det gick jätte bra, även fast jag var satans trött. :)
'
När man väl fick sluta så åkte jag hem, duschade och sådär, tanken var en stödvila.
Men det vart inte så, så jag slog igång musiken, och pratade med one of my lovely ones på face, gjorde mig iordning.
Och sen knallade jag ner till Ica och handlade lite, och sen över till Sara :)
Alex var redan där. Vi lyssnade lite musik, rökte lite och pratade. Sen kom Chris, och så vart det mer prat och lite cigg och så :)
Sen fick vi nog, vi va väldans hungriga, så vi gick ner till Gallerian och hämtade Alle och Frida och så gick vi till Värdshuset och käkade, det var trevligt :)
'
När vi ätit så gick vi tillbaka till Sara och drack lite, och så vart det singstar, jääääätte kul ! :D
Agda kom förbi en sväng hon med.
Det gick ju bra, ibland inte alls, det va ett tag sen, men vissa låtar va jag ju kuung på :D
Och så lirade vi Kinnect med, jätte skoj, :D haha !
Mycket kort vart det under kvällen med. Lovely !
'
'
Det var några av bilderna, det är miniatyter så nu får klicka på dom :)
'
Jag hade verkligen jätte trevligt, och det måste vi absolut göra om igen ! :D:D
'
Kvällen slutade väl inte så jätte roligt, barnkalas, men ja, vi hade trevligt iaf ! :D
Kom hem där runt 1 tiden, lagom till Big brother reprisen, hur bra som helst ! :D
'
Sen vart det sängen för min del, jobba imorn ! :D
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback