kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fint väder är det ju iaf !

Ja nu är man hemma igen efter att ha varit i skolan och skrivit prov dom gick rätt bra om jag får säga det själv, och sen varit i stan med lovely Chris och handlat massa, bland annat ny mascara, ögonskugga, primer, och lite annat smått och gott från Kicks, och sen va vi på bolaget en sväng, och sen vart det Willys för att handla lite där med, vart några timmar inne i stan. :)
Och så körde jag hem lovely, och nu sitter man här med deklarationen, fysatan, restskatt för första gången i mitt liv.
Ska få lite professionell hjälp från Taantyy och göra lite avdrag på den sen, eftersom att jag är lite labil när det kommer till den saken, haha ! :P
Inte lätt jämt eller. Men vi har ju iaf haft jätte fint väder idag, så det är jag glad för :)
Och nu ska jag nog ta och lägga mig i soffan en sväng, kika på en film ta det lite lugnt, för jag har ju trots allt helg nu ja ! :D
'
Hörs senare !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback