kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Det var den dagen det.

Ja men precis, dagen gick fort tycker jag. :)
Men har hunnit med en del med, jag och min underbara Chris<3 åkte som sagt till Thuns, fint väder, solen värmde.
Vi spenderade 1½ timme på Thuns, och efter mycket om och men så fick jag med mig en jacka hem, fin var den med, och inte allt för dyr, men den behövdes med :)
Och ett par skor, vilket jag behövde med, men 400 va inte så farligt för dom skorna, det är rosa på dom med :D
Och så vart det en ny väska, vilket jag behövde med då den jag hade har börjat gjort sitt, har haft den några år med. :P
Och en lökhackare. Haha ! :P
'
'
'
'
'
Efter att ha kommit  hem, så vart det dags för lite mat.
Fick mess av grannen P, som ville ha sällskap ner till Ica och kaffe sällskap, så jag slängde in matlådan med kyckling och ris i micron, så kom herrn, och jag åt lite.
Sen gick vi ner till Ica, han hämtade ut en paket och så gick vi hem till honom och han skulle koppla in allt, och så drack vi kaffe, och så pratade vi och så :)
'
Det var dags att röra sig hemåt. För herrn skulle röra sig vidare. :)
Så jag gick hem, tog en cigg, och så satte jag mig i soffan och kollade på tv.
Blörjade känna oråd i magen så la mig ner, och vilade en stund, hoppades på att det skulle gå över.
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback