kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Det går bra nu :D

Hemma från skolan igen, lovely !
Fick tyvärr inte reda på vart man ska vara på praktiken ännu, men förhoppningsvis nästa vecka. :)
Fick däremot reda på hur det hade gått på vård och omsorgsprovet vi gjorde för ett tag sen, VG :D
Det går bra nu, kompis det går bra nu ! :D
'
Skönt att få komma till skolan igen, och träffa alla, saknar alla när man inte är där, jag har nog världens bästa klasskamrater, det är helt otroligt att man kan trivas så, jag har haft en väldans tur måste jag säga ! :)
They are my lovely ones ! And I say It proudly :D<3
'
Sista lektionen var som vanligt på måndagar, Social omsorg, alltid lika trevligt. Och idag kollade vi på Sången för Martin, jätte bra film, hade jag inte suttit i klassrummet så hade jag nog bölat en skvätt. För den va bra, och den berörde mig, när man har varit med om mycket, och på tal om anhörig omsorg och allt sånt.
Jag har varit den anhöriga, till en annan sjukdom dock.
Mamma, jag älskar dig ! <3
'
Kom hem för ett tag sen, diskade lite på engång, har även fått mitt paket från Telia, känns nice, ska ner och hämta det om ett tag, efter kl.16.
Ska bli skönt med trådlöst istället för massa kablar :D
'
Nej nu ska jag ta och byta om till mjukisbyxor och sen sätta mig på balkongen en stund, för senare kommer min gulleChris och gosar, ska plugga lite och umgås :D<3
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback