kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dags att gå i säng, och säga godnatt :)

Japp, efter att jag kollade på kvällen BB avsnitt, så satte jag mig med medicinboken, och läste en del, men hjärnan va lite degig, men läste iaf. :)
Har även skrivit dagens :) Och så har jag gjort matlåda tills imorn, och packat ner bökerna i väskan.
Och så har jag tvättat bort sminket, och borstat tänderna. Duktig ja :)
'
Sitter och kikar lite på BB live nu, händer inte så jätte mycket, det är rätt lugnt :)
Men iaf :)
JUST NU I BB HUSET;
Kl.00.30;
Martin, Gurkan, Simon och Roddan sitter och spelar kort, egentillverkade, just nu kör dom plump.
Crille går runt och serverar te, och Patrik befinner sig i soffan och håller grabbarna sällskap.
Peter är i köket och mumsar på en smörgås, och torkar av bänken lite. :)
Och grabbarna har äntligen rakat av sig allt skägg, dom ser genast mycket bättre ut.
Sonia, Vanessa, Sara och Madde sitter vid matbordet och kör en annan sorts lek, som Sonia kommit på. Som verkar ha kul iaf.
Det verkar vara att dom ska skriva massa saker på en bokstav en av som säger, vet inte riktigt.
Vad resten av folket gör i huset vet jag inte, sover skulle jag tro.
'
Och det ska jag också ta och göra nu. :)
Så godnatt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback