kategoriserad i ♥ Blogg-listor, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dag 2 – Min första kärlek

Ja, oj min första kärlek. Ska man ta upp det i bloggen, ja men okej då. Kan ju inte ljuga.
Min första kärlek hette Henrik, han var 2 år äldre än mig och jag va 14 år då.
Man va ju helt ny på den fronten, men det kändes bra att vara så pass omtyckt som man var då, man hade ju inte varit med om det förrut. :)
Några detaljer kommer jag inte skriva ut, men vi träffades på en fest som jag och mina kompisar hade ute vid testenbadet, han va ju äldre det gjorde det mer intressant, men sen va han väldigt lång, och ja, snygg med ! :)
Det var som sagt fest, och på den tiden drack man mycket, nästan för mycket ibland.
Men det va kul, vi pratade mycket under kvällen, och lite sånt.
Dagen efter bestämde vi att vi skulle ses, och det gjorde vi. Han kom och hämtade mig på moppen, och så åkte vi hem till honom, pinsamt som fan att träffa hans föräldrar innan vi ens blivit tillsammans.
Men det var trevligt.
Vi vart tillsammans kort därefter.
Jag va väldigt kär i honom, nästan för kär, haha !
Vi var tillsammans i ca två månader, och det va en bra tid, jag mådde bra under dom två månaderna.
Vad som hände sen behöver jag inte ta upp, det vet alla som behöver veta.
Tänkte inte hänga ut honom mer i bloggen heller, det var som sagt 8 år sen vi va tillsammans.

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback