kategoriserad i ♥ Blogg-listor, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dag 1 – Presentera mig själv

Ja, då ska jag försöka presentera mig själv. Vilket jag inte är så bra på, men here we go.
'
Jo, Mikaela Yvonne Juhlén heter jag, mitt mellannamn fick jag efter min älskade mormor, kallas för Mickan, Smiskan, Mickiz, Mickzz, you name it !
Jag föddes den 28:e Maj 1988, på Karolinska BB i Stockholm, jag är alltså 22 år gammal, bodde i Hässelby tills jag fyllde 6 år, då vart det en flytt till Uppsala, eller rättare sagt 2 mil utanför Uppsala, till Rasbokil.
Mamma ville ha hästar så då vart det så. :) Och är man 6 år så kvittar det mesta.
Gick i lekis, lågstadiet, mellanstadiet och högstadiet i Rasbo, Gåvsta skola.
Gymnasiet gick jag i Uppsala där jag gick Specialutformaddata på Bolandsskolan, som numer heter Bolandsgymnasiet.
Tog studenten den 8:e Juni 2007, vilket hittills var det bästa dagen i mitt liv !
Flyttade hemifrån i December 2007, fick mitt första jobb November 2007, började då som lokalvårdare, men gick senare över till Vårdbiträde inom äldreomsorgen.
Fick mitt älskade körkort efter många månaders kämpande, den 1 Oktober 2008.
Flyttade hem till mamma och pappa igen, i November 2008, var mer eller mindre hem och vände, flyttade igen i Mars 2009.
Har mer eller mindre varit en jobbnarkoman, älskar mitt jobb, men det gick mig lite över huvudet.
Behövde en paus innan det gick för långt, så nu har jag precis börjat plugga, började min utbildning till Undersköterska nu den 10:e Januari. Och jag trivs som fisken i vattnet, visst är det tufft, men älskar det, och har mina lovely klasskamrater ! :D
'
Ja, vad mer kan man skriva. Tycker att jag har fått med det mesta. :)
Har ni några frågor, så va inte blyga, det är bara att fråga. :)
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback