kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Då var det kväller !

Det vart en stödvila direkt istället, skönt sö :)
När jag väl kom ut koman, klev jag in i duschen, skönt det med sö :)
Och så pratade jag med lillasyster i telefon efter duschen, skulle höra av mig lite senare när jag skulle ut mot skogarna.
Började med maten, och så diskade jag. Kollade på BB medans jag väntade på att maten skulle bli klar.
Ringde herr Thompo med, checkade av om han skulle ut eller inte, och det skulle han.
Bara så att jag visste liksom.
'
Sen gjorde jag klart maten, och åt.
Och ooooj så mätt jag vart, huah, kan knappt gå nu. Så måste nog lägga mig ner och smälta maten innan jag gör något annat. :)
Ska ta och skriva dagen listdag med. :)
'
Ska ta och betala lite räkningar nu med, och det är ju sååå jäkla lovely. :P Not !
Men först, :)
JUST NU I BB HUSET;
Kl.20.35;
Roddan och Vanessa sitter i vardagsrummet med Madde och frågar henne om hennes tid som Au-pair.
Crille ligger och tar sig en stödvila på soffan, Annie ger Gurkan lite massage, och Sonia sitter där hon med.
I badrummet har vi Simon, Martin, Peter, Patrik och Sara, grabbarna blir friserade, och Simon står och trimmar näshåren.
Patrik sitter just nu under Saras sax, och nu står Martin och trimmar näshåren, Peter är näst på tur ser det ut.
Jag personligen tycker att det är dags att grabbarns rakar av sig skägget nu. :)
'
Nej nu ska jag ta och betala räkningar och sen ta och kila in i badrummet och göra mig iordning :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback